החזרה לשגרה מעבר לפינה

כשהיפראקטיביות פוגשת בספורט, טיפול התנהגותי-קוגניטיבי וחזרה לשגרה בבית הספר 🏫📚
השנה הלימודית מביאה איתה גם את החזרה לשגרה היומית בבית הספר. לימודים, שיעורים, חברים כל אלו מחכים לילדים, ובפרט לאלה המתמודדים עם היפראקטיביות וקשיי קשב וריכוז :
החזרה לבית הספר אחרי חופשת הקיץ היא תקופה מעניינת ומאתגרת לכל ילד, אך כאלו המתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז, ייתכן שהאתגר יהיה עוד יותר מורכב. אני מבין את הקשיים המיוחדים שאפשר לחוות ואני רוצה לשתף אתכם ב כמה דברים שיכולים לעזור לילדיכם הנמצאים במצב דומה:
טיפול התנהגותי-קוגניטיבי בעצימות נמוכה הוא גישה המתמקדת בשינוי דפוסי החשיבה והתנהגות למטרת שיפור הרגשות והתפקוד. בשילוב ספורט, הגישה הזו יכולה להביא לתוצאות מרשימות בהתמודדות עם אתגרי הקשב, הריכוז והפעלתנות.
הספורט הוא לא רק הנאה, הוא גם דרך לפתח יכולת ריכוז והתמודדות. הטיפול ההתנהגותי-קוגניטיבי, מסייע לילדים לפתח את הביטחון העצמי, לשלב את הקשיים במסלול הלמידה ולקדם את הצמיחה האישית.
הנה כמה דרכים בהן טיפול התנהגותי-קוגניטיבי בשילוב ספורט יכול לסייע לילד שמתמודד עם אתגרים כאלה:
1. שיפור ניהול רגשות : טיפול התנהגותי-קוגניטיבי יכול לסייע לילדך לזהות ולהבין את הרגשות שלו וללמוד כיצד להתמודד עמן בצורה בריאה. על ידי שילוב הספורט, הילד יכול להשקיע את האנרגיה הרגשית והפיזית שלו בצורה מועילה.
2. זיהוי מחשבות מדאיגות : הילד לומד לזהות ולשנות מחשבות שליליות ולהחליף אותן במחשבות חיוביות והבנייתיות. דרך הספורט, הילד יכול להתרכז במטרות ובאפשרויות חיוביות, מה שיכול לסייע לו לשפר את הקשב והריכוז.
3. הגברת חוויית ההצלחה: השגת מטרות ספורטיביות יכולה לשפר את חוויית ההצלחה של הילד ולחזק את האמונה ביכולתו להתמודד עם אתגרים. זה יכול להביא לרגשות של גאווה וביטחון.
4. ניהול זמן וארגון: תכנון פעילויות ספורטיביות ותכנון למידה יכולים לעזור לילד לשפר את יכולתו לנהל זמן ולקבוע יעדים מראש.
בכל המקרים, הקשבה לצרכים האישיים של הילד היא החשובה!
מאחל שנה מהנה, פורה ומרתקת! לכל הילדים האמיצים שכבר בדרכם ולאלו שעומדים להתחיל את המסע החדש.

אהבתם? מוזמנים לשתף

פייסבוק
טוויטק
טלגרם
וואטסאפ
אימייל
הדפסה